Föregående sida
|
Ett av EuroMaints växellok, 848, vid deras anläggning i Solna. Bilden tagen 2009-05-17. |
|
Green Cargos Rc1-lok 1024, vid EuroMaint i Solna. Effekt: 3600 kW, Startdragkraft: 275 kN, Maxfart: 135km/h Tillverkat av ASEA 1968. Bilden tagen 2009-05-17. |
|
Green cargos växellok T44 321, i Solna. Effekt: 1235 kW, Startdragkraft: 220 kN, maxfart: 100 km/h. Tillverkat av NH 1971. Bilden tagen 2009-05-17. |
|
Rapidlok 846. Fotograferat när det passerade Hagalund i Solna (se även den tidigare bilden av tåget). Bilden tagen 2009-05-17. |
|
Rapidloksdraget tåg passerar Hagalund. Loket har nummer 846. Inte var dag man ser ett äldre tåg som är ute och kör. Bilden tagen 2009-05-17. |
|
Ångtåget i Jädraås väntar på att det ska bli tid för avgång mot Tallås. Bilden tagen 2009-06-21. |
|
Upptåget nr 9032, fotograferat vid Hagalund. Bilden tagen 2009-05-17. |
|
Ett Arlanda express tåg, vid Överjärva gård i Solna. Bilden tagen 2009-05-01. |
|
Ett pendeltåg vid Överjärva gård i Solna, på väg mot Stockholms central. Bilden tagen 2009-05-01. |
|
Film: Pendeltåg från Stockholm på väg mot Södertälje Hamn kl. 15.17. Filmat strax innan stationen Södertälje Hamn. (wmv 1.5 MB) Bilden tagen 2009-03-01. |
All publicering utan i förväg inhämtat tillstånd är förbjuden.
Detta gäller även återpublicering på Internet.